Kallt =)

-14 grader stod termometern på när jag, Johanna och Åsa med hundar begav oss ut på en prommenad i tinnerö. Solen sken och det var vindstilla, helt underbart =)


Såhär fint är det ute i Tinnerö en vinterdag som denna!


Alla 5 hundar kunde vara lösa samtidigt (här Lovis, Signe, Isa & Manne) så skönt!
Isa busade bara lite med dom =P





Manne och Moa

Isa fick se rådjur för första gången idag men hon gjorde ett gläfsade och sen kom hon när jag ropade. Jag blev såååå glad =) Sen är ju frågan om hon uppfattade de som vilt eller som andra hundar då de var en bit bort, men jag är glad iaf, hon kom ju!!!

Nu är det snart dags att åka till jobbet, bara 3 nätter kvar nu! Skönt, bara att hålla ut!
Ha det bra alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0