Isa har blivit stor =)

Min lilla Isa har med största sannolikhet börjat LÖPA. Kändes först som om det var jättetidigt men hon är ju 9 månader om några dagar så det är nog ganska normalt.  Så nu får jag väl inte kalla henne min lilla valp längre ;-) Nu får hon väl heta busig unghund istället =-)

Jag hade inte märkt det om vi inte träffat Anna-Carin och Index på nyårsafton. Vi gick en sväng och Index var mycket intresserad av Isa, men det var inte leka han ville göra denna gång :-P

Jag fick det än mer bekräftat igår när vi var hemma hos Helené för att träna lite lydnad. Mick var MYCKET intresserad av att lukta och slicka på mina kläder så visst är de på gång alltid.

Hoppas att detta inte ställer till det för vår resa ner till Trelleborg den 10-11 jan bara, det hade varit otroligt trist.
Ska kolla med Lottie och höra för säkerhets skull.

Annars vill vi önska er alla en god fortsättning på det nya året! Det har verkligen börjat med underbart väder, massa sol och några minusgrader, vad mer kan man begära =)





Kommentarer
Postat av: Hedvig

Äh, vallfolk får ju t o m TÄVLA med höglöpande tik, så det är nog inga problem! För egen del struntar jag i om det är löptikar med när vi tränar, det SKA Troll klara av, och det gör dom flesta andra bc också. Det ensa som kan vara lite trixigt är att träna lydnad med höglöpande tik...

2009-01-02 @ 19:30:00
URL: http://trolleboll.wordpress.com
Postat av: Anna-Carin

Haha! Tänk så rätt han hade min lille kåtbock till hund! ;) Bara att inse att hanhundar ALDRIG har fel på den fronten...

2009-01-03 @ 16:31:20
URL: http://indexpepper.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0