Lycka!

Idag träffade jag och Isa Bea med hundar ute på brukshundsklubben för att träna lite lydnad. Först tog vi en kort prommenad för att rasta hundarna och efter en stund släppte vi dom. Kan bara säga att Isa blev såååå lycklig. Dom satte av i full fart och rejsade runt i skogen. Otroligt kul att se när de leker och springer runt =)

Sen tränade vi först Heba en stund och de andra fick vara i bilen. Hon är så härlig Heba, vilken energi =) Det såg jätte fint ut! Sen var det Isas tur, och jag säger bara WOW!!! Hon gick så himla bra!!! Hon ville verkligen och var fokuserad, kampade som en tok och tyckte det var roligt! Hon gjorde mig bara så lycklig!!!

När vi tränat klar fick hundarna leka igen och vad de sprang. Tror aldrig Isa har sprungit så mycket i hela sitt snart 9 månader gamla liv =)

Tack Bea för en helt underbara timmar =) Detta måste vi göra om!!!
Efter ett sånt här pass är allt slit och grubblande bara som bortblåst!
Härliga lilla Isa, du är verkligen toppen!

Jag och Isa vill önska er alla ett Gott Nytt År!!!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Bea

Ja, det vara verkligen trevligt! Jag förelår måndag för en repris? Borde komma till Linköping vid 14-tiden. Kanske du hunnit vakna lagom tills dess?



Tror verkligen du har en kanonhund i Isa, hon behöver nog bara växa till sig lite.





2009-01-01 @ 19:33:57
URL: http://www.beashundar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0