Min lilla flicka har blivit stor!

Som rubriken antyder har min lilla Isa idag tagit steget mot vuxenvärlden, hon har nämligen börjat löpa!! Har märkt att det varit något på gång de senaste dagarna och idag var det alltså dags. Ska bli spännade att se framöver om hon kommer ändra sig något efter löpet, det är ganska olika vad jag förstått så det är bara till att vänta o se =)
Tycker ni som har tikar att era hundar ändrat sig något efter första löpet?


Min fina Isa =)



(Bilderna är tagna av Sara, tack!)

Kommentarer
Postat av: Sara å tok

åååå, så snygga ni är....

Fröken Isa ja, stora damen... Jag tycker nog allt att Vila blev lita annorlunda efter sitt första löp och även det enda hittills ;)

Lite lugnare ute (dock inte när det vankas agility) å inomhus kan jag nog säga.. Kanske lite svårt att vara lugn inomhus när man har roliga vovvekompisar på besök :P Lyssnar bättre oxå, men det har nog kanske med åldern att göra :)

Kram på er 2

2009-04-28 @ 22:39:30
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/
Postat av: Malin Axelsson

Hej vännen!

Vilka fina bilder! Jag tycker att mina tikar som jag haft (5 st) har blivit lite mer mogna efter första löpet, men framför allt efter andra. Det är ju lite olika hur tidigt de löper också... Sen om det har med åldern eller löpet att göra är så klart oklart... Kanske man behandlar dem som "äldre" i och med att de löpt...vad vet jag....



Många kramar från lilla mig!

2009-04-29 @ 01:43:28
Postat av: Hanna och Kakan

Halloj brudar!



Atans va fina charmig Isa ser ut, så skoj med bra kort.. Särskilt att ha lite kort på både matte å hund ihop =)..



Jag ska fixa kort på Kakan så du ska få se det lilla livet =)..



Hoppas allt e fint..



KRAM

2009-04-29 @ 10:23:18
URL: http://kakan.cybersite.se
Postat av: Frida & the 5

Fina bilder på er två, ni är söta ihop!!!



Det var så länge sen Alice löpte för första gången så man minns inte riktigt. Men Däremot så kommer jag ihåg att Poppy blev bara bättre och bättre mentalt både efer första men definitivt efter andra. Sen ev. kanske någon bättre av och på knapp med.



Trevlig valborg!

2009-04-30 @ 09:23:32
URL: http://www.freestylehund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0